در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن

    سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان از ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    سعید حاجبی از نام نویسی ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : از این شمار ۶۴ هزار تن از واجدان شرایط تایید نهایی شده‌اند و ۳۱ هزار تن هم سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند .

    معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : پیامک‌هایی با محتوای هشدار حذف از طرح مسکن ملی استان هم هیچ اعتباری ندارد و شهروندان از این طرح حذف نمی‌شوند . در صورت پرداخت دیرموقع و با فاصله‌ی زمانی ، تحویل واحدهای مسکونی هم با تاخیر صورت می‌گیرد .

    معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : اقساط تسهیلات پرداختی هم ماهانه ۷ میلیون تومان مصوب شد .

    سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

    طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شده است .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های انجام گرفته در اراضی «ثمین ۳» بر اساس پیامکی که ارسال شده بود دو هزار و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند و زمین تحویل متقاضیان داده می‌شود که به‌صورت مشارکتی و با اخذ تسهیلات از شبکه بانکی کار ساخت را انجام خواهند داد و خوشبختانه کارهای آماده‌سازی اراضی «ثمین ۳» توسط ...

    |

    در شاهین شهر ، برای ادامه اجرای طرح‌های حمایتی مسکن ، قطعه زمینی در نظر گرفته شده که مصوبه‌های استانی آن اخذ و برای تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : ۱۴۶ هکتار به عنوان منابع جدید در استان شناسایی شد که ۱۶ هکتار آن ...

    |

    از افزون بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف آباد ، طبق آخرین آمارها ، بیش از هفت هزار نفر حائز شرایط بوده اند و از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی باهدف ساخت ۳۶۴ هزار واحد مسکونی در چهار سال آغاز شد و ...

    |

    نظرات کاربران