در حال بارگذاری ...
  • بررسی پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان سمنان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پرداخت تسهیلات بانکی توسط بانک عامل به پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ هکتاری دامغان و عملیات آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن استان سمنان از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در هشتادمین جلسه شورای مسکن استان بود .

    هشتادمین جلسه شورای مسکن استان به‌ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه و پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد .

    در ابتدای این جلسه عملکرد و اجرای مصوبات جلسه قبل شورای مسکن استان قرائت و در رابطه با آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

    صدور پروانه ساختمانی برای خانه‌های سایت ۵۵ هکتاری نهضت ملی مسکن (۳۸۴ خانه یک‌طبقه مشمولان جوانی جمعیت و فاز سوم خانه‌های ناایمن مسکن مهر) سمنان ، موضوع ترافیکی (شبکه معابر) سایت ۵۵ هکتاری ، آسفالت‌ریزی سایت ۱۲/۶ هکتاری شهرک کوهسار روزیه ، تامین خدمات زیربنایی (اجرای شبکه آب) سایت ۲۳ هکتاری نور سمنان ، آماده‌سازی سایت ۴۸ هکتاری دامغان به‌منظور تامین خدمات زیربنایی (آب و برق) ، صدور سند و تفکیک عرصه و اعیان برای مالکان مسکن مهر سمنان و شاهرود ، آماده‌سازی و اجرای شبکه فاضلاب در سایت ۱۳۸ هکتاری شاهرود، توزیع تسهیلات بانکی توسط راه و شهرسازی استان به بانک‌ها و تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله مسائل مطرح شده در جلسه بود .

    محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت : راه و شهرسازی استان و بانک صادرات با همکاری وزارت راه و شهرسازی موضوع تسهیلات بانکی در سایت ۴۸ هکتاری دامغان را مرتفع کنند .

    حمیدی ادامه داد : تا هفته آینده راه و شهرسازی تکلیف واگذاری اراضی به متقاضیانی که در گرمسار واریز وجه کرده‌اند ، مشخص و سهمیه نهادهای حمایتی را نیز به آنها اعطا کند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و آماده سازی ...

    |

    تخصیص زمین به ‌منظور ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی جهت اجرای قانون جامع خدمات ایثارگری ، واگذاری زمین به ۵۸۷ مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص زمین برای ۸۸۰ واحد مسکونی نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های راه و شهرسازی استان در این سایت مسکونی است .

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد این وزارتخانه را در بخش‌های مختلف مسکن ، ...

    |

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    نظرات کاربران