در حال بارگذاری ...
  • عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز می‌شود

    تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌ است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت : قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد .

    ارسلان مالکی که برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به خراسان جنوبی سفر کرده است ، از آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت : مصوبه قانونی داریم که در جزیره تمام ایرانی بوموسی برای ساکنان و کسانی که علاقمند به سکونت در این جزیره هستند ، مسکن سازی کنیم و مصوبه ساخت ۱۱۰ واحد به استان ابلاغ شده و به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود .

    وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می‌دانیم که می‌توانیم در آن منطقه دخل و تصرف کنیم ، تاکید کرد : تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌ است .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت :‌ قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد .

    مالکی ادامه داد : در بحث واگذاری مسکن طبق ضوابط ، اولویت با ساکنان جزیره است اما در اولویت بعدی هر فردی که متقاضی سکونت در این جزیره باشد می‌تواند در این جزیره صاحبخانه شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با نمایندگان فنی و مهندسی نیروی انتظامی استان در خصوص احداث مراکز انتظامی در ...

    |

    رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود .

    |

    نهضت ملی مسکن تنها مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی نیست ، بلکه طرح دولت است که همه دستگاه‌های باید کمک کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بر ضرورت نظارت کیفی بر عملکرد مشاوران ...

    |

    تمامی طرح‌های سازمان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن پیش از آنکه به اجرا برسند باید تاییدیه این کمیته‌ها را کسب کنند . این مطالعات به غیر از مطالعات تخصصی است که برای مکان‌یابی الحاق اراضی به محدوده شهرها صورت می‌گیرد .

    |

    نظرات کاربران