در حال بارگذاری ...
  • میزان حمایت صندوق ملی مسکن از طرح نهضت ملی ، امسال به ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد

    سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی پرداخت شد از برنامه امسال برای رساندن این رقم به ۳۰ هزار میلیارد تومان خبر داد .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی برنامه آن صندوق را برای سال جدید در تامین منابع مالی تکمیل واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن ، تشریح کرد .

    وصول ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع صندوق ملی مسکن در ۱۴۰۲

    رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت : در سال ۱۴۰۲ مطالبات صندوق ملی مسکن از ۱۷ هزار میلیارد تومان عبور کرد .

    پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی

    مهدیار اسماعیلی ادامه داد : سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    وی تصریح کرد : در برنامه است تا در سال جدید عدد حمایتی صندوق ملی مسکن به تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به ۳۰ هزار میلیارد تومان برسد .

    وی بر تعهد صندوق ملی مسکن برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن که نیازمند حمایت برای تکمیل هستند ، تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    نظرات کاربران