ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر
این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد .
به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از انجام تمامی اقدامات مربوط به مسکن مهر عالیشهر به صورت غیرحضوری خبر داد .
علی مقاتلی گفت : در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود .
او اظهار داشت : با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق سامانه هوشمند به آدرس https://emehr.ntdc.ir قابل درسترسی خواهد بود . این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد .
مقاتلی عنوان کرد : با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران ، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط ، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است ، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام میشود .