در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایى احداث ١٢٠٠ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در مهرگان

    هزینه آماده سازی قرارداد ٨ میلیارد تومان است که در دوم اردیبهشت منعقد شد و دستگاه اجرایی آن نیز اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر محمد اسلامى وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان قزوین ، عملیات اجرایى ١٢٠٠ واحد مسکونی اقدام ملی در مهرگان ، آغاز شد .

    در اجرای این پروژه از طرح اقدام ملی مسکن ، اراضی ٢٢ هکتارى ناحیه شهری مهرگان ، آماده سازی شد .

    هزینه آماده سازی قرارداد ٨ میلیارد تومان است که در دوم اردیبهشت منعقد شد و دستگاه اجرایی آن نیز اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین است . همچنین ، پروژه مسکن برکت نیز که کارفرمایی آن را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر عهده دارد با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان احداث خواهد شد .

    در این مراسم ، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، صادق مالواجرد معاون وزیر راه ، استاندار و مسئولان استانی ، حضور یافتند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش ...

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    نظرات کاربران