در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت‌ نام طرح جهش تولید مسکن در ۴۳ شهر استان اصفهان

    سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن از امروز آغاز شده و امکان ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است .

    علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از ساعاتی پیش در ۳۱ استان در شهرهایی که زمین برای آنها تامین شده، آغاز شده است اظهار کرد : متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی   saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند . هم اکنون سایت در دسترس قرار دارد و متقاضیان پس از ورود به سامانه می‌بایست گزینه «ثبت‌نام نهضت ملی مسکن» را انتخاب کنند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امکان ثبت نام در ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است گفت : نام نویسی از متقاضیان این طرح تا یکماه ادامه دارد .  

    وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای سه شهر جدید فولادشهر ، بهارستان و مجلسی صورت می‌پذیرد گفت : همچنین سامانه برای متقاضیان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیتِ شاهین‌شهر ، شهرضا و کاشان نیز باز است.  

     قاری‌قرآن ادامه داد : علاوه بر این در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان نیز برای اردستان ، اژیه ، انارک ، برزک ، تودشک ، تیران ، جندق ، حسن‌اباد ، خوانسار ، خور ، داران ، دهق، زواره ، سده‌لنجان ، علویجه، فرخی ، فریدونشهر ، گلپایگان ، مهاباد ، میمه ، نصرآباد ، نوش‌آباد ، نیاسر ، هرند ، ورزنه ، وزوان ، کمه ، کوهپایه ، آران و بیدگل ، ایمانشهر ، باغ بهادران ، بویین و میاندشت ، طالخونچه ، فلاورجان ، قهدریجان، گلدشت و نطنز ثبت نام انجام می‌شود .  

    وی تصریح کرد : سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است .  

     گفتنی است : بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان‌ و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری ، دعوت می‌شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.  




    مطالب مرتبط

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    اجرای این طرح در استان اصفهان ، در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت ، سقف ، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند . پیشرفت فیزیکی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، در شهرهای شهرضا ، مبارکه ، دولت آباد و دهاقان بیشتر است .

    |

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است ، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران