در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۲۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان همدان در آینده نزدیک

    ۱۲۱ هزار نفر متقاضی در سطح استان داشتیم که از این تعداد ۳۵ هزار نفر تاکنون واجد شرایط بودند و تا ۱۵ تیر ماه ۱۷ هزار نفر نیز تعیین تکلیف خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اسبق اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : به زودی شروع عملیات اجرایی ۲۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان انجام خواهد شد .

    عزیزاله یوسفی با ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه خود در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد : در هفته های آتی  ۵۰۰ واحد مسکن در تویسرکان ، ۳ هزار و ۲۰۰ واحد در نهاوند و ۵۰۴ واحد در رزن کلنگ زنی خواهد شد .

    وی ادامه داد : ۱۲۱ هزار نفر متقاضی در سطح استان داشتیم که از این تعداد ۳۵ هزار نفر تاکنون واجد شرایط بودند و تا ۱۵ تیر ماه ۱۷ هزار نفر نیز تعیین تکلیف خواهند شد .

    یوسفی با اشاره به جذب ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد: از مجموع ۲۲۲ میلیارد تومان منابع ملی و استانی توانستیم ۶۰ درصد آن را جذب نماییم . اعتبارات در حوزه راهسازی ، مساکن ملی و بازآفرینی شهری ۳۵ میلیارد تومان بود که با اضافه نمودن ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۵۵ میلیارد تومان قیر جذب نماییم .

    وی با اشاره به اقدامات خود در حوزه شهرسازی و معماری گفت: تهیه طرح جامع ۳ شهر تویسرکان ، اسدآباد و همدان به اتمام رسیده و نقشه های پایه ۵ شهر نیز آماده شده است . فرآیند مناقصه تهیه طرح بافت تاریخی همدان انجام شده و انتخاب مشاور در آینده صورت خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ ...

    |

    پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    نظرات کاربران