در حال بارگذاری ...
  • اختصاص زمین به ۱۵۳ نفر از متقاظیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان حمیدیه

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک با اشاره به تایید نهایی ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت : تاکنون زمین با کاربری مسکونی به ۱۵۳ نفر از متقاظیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اختصاص یافته است .

    حسین شریفی اظهار داشت : بیش از یک هزار و ۷۵۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵۴۹ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲۵۷ نفر تایید نهایی شدند .

    وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به تامین ۳۰ هکتار زمین نیاز است گفت : با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان حمیدیه افزود : در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، زمین با کاربری مسکونی تامین شده و آماده اجرای مراحل اولیه است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ ...

    |

    پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز ...

    |

    نظرات کاربران