استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک مسکن از سامانه املاک و اسکان ضروری شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و با هدف اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ، ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اصالت کدپستی مشتریان از «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» امکان‌پذیر است .

طبق الزامات قانونی ، ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت مشتریان بانک مسکن در سامانه املاک و اسکان ، پیش‌شرط دریافت خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی ، صدور دسته‌چک ، دریافت انواع تسهیلات و قبول تعهدات است .

بر این اساس ، صحت کد پستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات درج‌شده در سامانه مطابقت داشته باشد . بنابراین مشتریان لازم است پیش از مراجعه به شعب ، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند .

submit comment
0 Comment

What is your opinion about this article?

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *