
به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در همراهی با مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با حضور در ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) پاسخگوی درخواستها و سوالات مردمی در حوزه مسکن شهرهای جدید بود .
ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ، امروز ، یکشنبه ۲۷ مهر ، میزبان شهرام ملکی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیتهای ارتباط مردمی پرداخت .
مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در جریان این بازدید ، ضمن ارائه توضیحاتی راجع به سامانه فواد (سامانه فوریتهای اداری) از دریافت گزارشات مردمی به شکل تلفنی ، حضوری و آنلاین و پاسخگویی هم زمان این مرکز به سوالات مردمی سخن گفت .
رضایی بخش عمدهای از مراجعات را مربوط به متقاضیان مسکن در شهرهای جدید عنوان کرد و از مردم خواست تا برای تسریع در تحویل واحدهای خود نسبت به تامین آورده اقدام کنند . دولت چهاردهم تمامی اهتمام خود را به کار بسته است تا واحدها با تامین خدمات پشتیبان مسکن در شهرهای جدید به مردم تحویل شود .
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این دیدار از صبوری مردم در همراهی با دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی تشکر کرد و گفت : در دولت چهاردهم با تاکید وزیر راه و شهرسازی تلاش کردهایم تا واحدها را با تامین خدمات پشتیبان به مردم تحویل دهیم .
ملکی تصریح کرد : با وجود اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن ، برای تامین خدمات پشتیبان مسکن ، یک سوم وزارت راه و شهرسازی، یک سوم وزارت نیرو و یک سوم استانداریها مسئولیت دارند ، با این حال ، تلاش کردهایم تا در تامین این سرانهها نقشی بیشتر از سایرین داشته باشیم .
گفتنی است ، در جریان این بازدید ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، پاسخگوی سوالات و درخواستهای مردم در خصوص میزان آورده و همچنین زمان تحویل برخی از واحدهای مسکونی در شهرهای جدید بود .


