تاکید بر بازبینی درخواست‌های مردمی برای کاهش مسائل مرتبط با حوزه بافت‌های ناکارآمد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در همراهی با مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی از ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) بازدید کرد و در جریان فعالیت این بخش و نحوه پاسخگویی به سوالات مردمی قرار گرفت .

ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مجموعه تحت مسئولیت وی ؛ ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) ، امروز ، یکشنبه ۲۷ مهر ، میزبان عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیت‌های ارتباط مردمی پرداخت . 

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در جریان این بازدید ، ضمن ارایه توضیحاتی راجع به سامانه فواد (سامانه فوریت‌های اداری) از دریافت گزارشات مردمی به شکل تلفنی، حضوری و آنلاین و پاسخگویی هم زمان این مرکز به سوالات مردمی سخن گفت .

رضایی از تاکید وزیر راه و شهرسازی برای تقویت فعالیت این ستاد خبر داد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این بازدید ، ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی شبانه‌روزی این ستاد به درخواست‌های مردمی ، گفت : پاسخگویی مستمر ستاد ارتباط مردمی (میز خدمت) سبب شفافیت ، کاهش مشکلات و حل مسائل مردم است که نیاز است نقش این ستاد را تقویت کنیم .

گلپایگانی از مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان خواست تا در جلساتی مشترک تحلیل های خود را از موضوعات مسکن و شهرسازی به ویژه ویژه بافت‌های ناکارآمد با معاونان وزیر در این حوزه‌ها مطرح کند تا ضمن پاسخگویی مناسب به مراجعان برای حل مشکلات و مسائل بافت‌های ناکارآمد چاره‌اندیشی شود .

submit comment
0 Comment

What is your opinion about this article?

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *