لزوم خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بیمه‌ای

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارائه هرگونه خدمات بیمه‌ای از سوی شرکت‌های بیمه ، از ابتدای آبان ماه سال جاری ، منوط به استعلام از «سامانه ملی املاک و اسکان» خواهد بود .

در اجرای ماده ۳ قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها، ارائه هرگونه خدمات بیمه‌ای از سوی شرکت‌های بیمه ، از ابتدای آبان ماه سال جاری ، منوط به استعلام از «سامانه ملی املاک و اسکان» خواهد بود . بر این اساس ضروری است محل اقامت فعلی شهروندان در سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir توسط ایشان ثبت شده باشد .

نحوه ثبت محل اقامت در سامانه املاک و اسکان

برای ثبت سریع محل اقامت ، کد پستی ملک و شناسه قبض برق الزامی است و در صورت مالکیت ملک محل اقامت و داشتن سند تک برگ ، اطلاعات سند نیز مورد نیاز است .

تأکید بر اعلام اطلاعات محل اقامت فعلی به بیمه گر

شهروندان به هنگام دریافت هر گونه خدمتی از شرکت‌های بیمه ، ضروری است اطمینان حاصل کنند که اطلاعات محل اقامت فعلی (کدپستی) ایشان توسط بیمه گر استعلام می شود .

اتصال برخط بیمه به سامانه املاک و اسکان

شایان ذکر است سامانه ملی املاک و اسکان به صورت سیستمی و برخط به بیمه مرکزی متصل است و نیازی به ارائه هیچ گونه پرینتی از سامانه املاک و اسکان یا کد رهگیری سامانه وجود ندارد .

submit comment
0 Comment

What is your opinion about this article?

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *